Bloglines

marți, 10 iulie 2012

Si in a doua zi El a stat

Ieri noapte ,sa fi fost pe la incheiatul zilei (aici ziua se incheie hat tarziu, catre dimineata, de nu au timp cocosii  sa se odihneasca iar magarii nici nu mai rag de dezorientare), veni un bun prieten de-al meu tocmai din Galati ca sa ma cateriseasca."De ce nu scri?" Ma intreba. 
  Eu i-am aratat caietele mele iar el zambi tigreste de sub mustata lui aia imbibata in pipa si cafea. "Pai cu astea ai venit in geamantan! Restul? De cand esti aici ce ai tot facut?"
"Pai am scris...da' pe blog!" 
"Ei ai scris! Apuca-te ca maine-poimaine trebuie sa arati ceva de tot timpul asta cat ai avut liniste !"
Azi m-am apucat...de flotari, de genuflexiuni, de aranjat cateva pagini pe care le aveam deja pe laptop. Apoi mi-am amintit. Pana si bunul Dumnezeu a facut pauza o zi. Ce are daca e cea de marti? 
  Viata mea reincepe de maine. 
Cuvantul zilei este helg-sfarsit de saptamana.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu