Bloglines

joi, 22 aprilie 2010

Libertatea presei

Cine zice ca romanasului nu-i place presa scrisa? Ia arata-mi-l sa-l trimit sa agate el un ziar "Adevarul de seara". Sunt sigur ca peste tot prin Romanistan dau astia faimoasa fituica gratis. Peste tot pe acest pamant binecuvantat exista specia aceea de animal, pensionarus mochistofagus.
Am avut norocul de a ma muta intr-un cartier linistit...usor prea geriatric pentru gustul meu ,dar oricum....muult mai bun decat cel pe unde am copilarit. Pana acum toate bune si frumoase, panselute, copacei, liniste etc. Au inceput niste domni sa le dea la mochistofagi ziare ,cum altfel decat... MOOOKAAAA.
Ei si de aici incepe distractia.
Imagine. Cadru larg cu echipa de mumii asteptand rabdatoare si; Deodata...masina cu ziare. Mumiile sarjeaza cu setea aceea ce, din tineretea lor de dorobanti,nu au mai avut-o. Se arunca asa cum ,bravii de ei, plaiesi fiind, se aruncau candva asupra turcilor, polonezilor, tatarilor si orcarui alt neam venit in vizita de lucru pe la noi, pe meleaguri. Era incredibil! fosilele se loveau , se-mbranceau mai ceva ca rugbystii. Reumatism? Artrita? Nici pomeneala de asa ceva in acerba lupta pentru mult ravnita gazeta gratuita. Ai fi zis ca-s numerele de la loto de saptamana viitoare, ultimul pictorial cu Nicoleta Luciu surprinsa in scene pasionale alaturi de Flamingo Girls sau or fi cele mai noi dezvaluiri asupra averii ilicite a lui X, presedinte de comitete si comitii.
Dupa ce decrepitii au terminat razboiul, si-au smuls unul altuia ziarele si hainele, s-au insultat fedeles(ca asa sta bine la imbulzeala) si au plecat chiar pe cand soferul mai baga un vraf de ziare(avea destule in masina dar e mai distractiv pentru neamul lui Mathusalem sa se imbulzeasca decat sa faca o coada frumos organizata ).
Recunosc...am luat si eu unul.
Plicticos, asa cum ii sta bine unui ziar gratuit sa fie. Singurul articol interesant era despre ultima fabrica de braga din Romania, dar nici aceleia nu ii dadeau adresa ca eu si madama sa mergem sa ne cumparam un deca maine de cu dimineata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu