Bloglines

duminică, 5 septembrie 2010

valoare de la sefu' banilor in romania

 (Usor) fara voia mea am avut de ascultat muzica clasica, a fost ziua de nastere a bancii nationale a romaniei( aia de emit hartiile alea lipsite de valoare pentru care ne rupem spatele la munca) si am ascultat cu frumoasa-mi ceva concert aniversar direct de la Ateneu ( Hateneu pantru cei cu dedicatii fara numar). Ei, pe langa faptul ca ne-am amintit ca a existat candva un cert domn Iosif Sava, ca ne-am testat cultura muzicala( cu mandrie pot sa spun ca am avut un stulete in plus fata de nevasta-mia) si ca ne "simtem" bine cand vedem ca Base se cultiva langa sefu' banilor in Romania, Isarescu, am avut si o scurta discutie despre ce mama naibii face 'nea ala cu scobitoarea din fata muzicantilor. Si ne casunam noi si ne concentram si ce sa vezi! Asta-i! Orchestra canta la instrumente iar gigelul ala canta la orchestra.  Adica, aia stiu cu totii cand sa sufle in goarna dar numai ala stie cum sa-i lege pe neni intre ei ca muzica sa iasa asa cum trebuie.....adica armonie. 

  Asta are muzica clasica si nu au restul....armonie. Pana si lui bebe in burtoci i-a placut cum suna, dirija cu ambele maini. 

 Deci ma'sa nea Isarescu...acu' da si matale cu valoare la leii astia ca ma simt parca muncesc pe graunte, la multi ani lu' banca lu' matale si da si tu ciubuc la lautari ca le-a taiat astia de la guvern din chenzina si sa aiba si gurile lor ce sa haleasca. 

Panana-na

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu