Bloglines

marți, 21 septembrie 2010

Ba si's tata!

 Asa am zis si prin telefon asa o zic si aci. Ce sa-i faci! Iei omul din strada dar nu si strada din om. A nascut domana la io' , adica nevasta mea si nu numai ca a nascut dar a facut si o fata minunata pe care o chiama Antonia. Nu voi scrie aici de scorul platit(mai iesftin ieseam daca dezinfectam baia si plateam doctorul sa o ajute sa nasca in cada ca tot vroia nevasta'mia nastere in apa) ci de realizarea unui lucru crucial.

 Pentru prima data nu mai ma bat pentru fericirea mea ! 

 Pescarii din marea nordului isi numesc barcile dupa mame sau fice sintr-un motiv simplu: Dragostea e ca  pantecaraia. Azi te taie de zici ca mori, imediat'ti si  trece (citat necorectat din babica sau in traducere bunica'mia mai de prin delta) dar dragostea fata de mama sau de fica este total diferita si devastator de statatoare.  Acum mama ca mama....dar pentru  fica'mia fac crima si omor iar o baltoaca obosita cu valuri de 16 metri nu ma sperie pe mine cand e vorba de printesica mea. 

  Vazandu-mi copilul am inteles asta, e sangele meu si de sange nu te lepezi nici pentru cele mai grave dintre nelegiuiri.  Asa ca...o fi ea mica de vreo 50 de centimetri si o cantarii vreo 3000 de grame dar ia ghici cine este frumoasa si desteapta lui tata? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu