Bloglines

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Proxenetismul sau economia de servicii

  Totdeuna am admirat proxenetii, nu aia ordinari care-si bat curva de-i suna apa in cap si apoi o trimit pe strada. 

 Nu. Ma refer la aia de o prostesc pe tuta pana cand se duce de buna voie la produs.  

Reflectand asupra bancilor si agentiilor mi-am dat seama ca ceea ce admir la proxeneti detest la capitalisti astia de servicii. De ce? Pentru ca eu sunt curva pe care o prostesc.  Mereu ma intrebam ce naiba are aia in cap de nu-si da seama ca e prostita si exploatata fara sa aiba parte de vreun avantaj real. Ei bine are ce am si eu....Nevoi. Un proxenet ii da curvei lui impresia ca ii poate satisface o nevoie in schimbul unei chestii neinsemnate ca.....tot! Ei...cam asta e si economia de servicii...proxenetism. Chestii de care nu ai nevoie cu adevarat primite ca rasplata pentru banutzul tau.  Prosteala pe fata. Si acum mars si-mi fa bani coardo.

3 comentarii:

  1. nu esti dislexic. ai fi cu mult prea destept. astia - dislexicii adica sunt infiorator de destepti, ori tu esti original numai. si acolo cu oarecari rezerve. consider ca recurgerea la jargonul de "ghetou" dauneaza creatiei literare in genere. a scrie precum toti smecherii analfabeti din tara e deprimant, mai ales ca intentia ta declarata este sa faci literatura. nu sa "vorbesti - literatura", ca asta face una de calibrul mihaelei radulescu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. hopa! mai sa fiu albastru pestrit!
    Unul care standardizeaza inainte de a gandi! Mersi( sau multam numai pe jumate) pentru chestia cu originalitatea dar gresitu-ai pagina! Aici nu o am pe cea cu literatura ci cu ce-mi trece mie prin cap. Ce fac aici nu are legatura cu literatura ci cu chestii care le consider prea putin importante pentru a le transforma in literartura. De vrei literatura nu ai decat sa apelezi la cealalta pagina de blog...trebulica ta .
    Cat despre inteligenta sclipitoare...este o parere in randul maselor ca negri o au mare. M-am bronzat eu vara asta dar nu pot spune ca am observat mai multi centimetri asa ca voi considera ca partea cu intelectul si partea cu (virgula) culoarea sunt cam aceleasi lucru. Legende dificil de ancorat in altceva decat statisitica ( statistica nu trateaza cazuri individoale).
    Acu' prea respectabilul meu cetitor, nu vrei matale sa-ti dai si marama pe fata ca sa stiu si eu cu cine bengan?

    26 septembrie 2010, 16:33

    RăspundețiȘtergere