Bloglines

luni, 2 iulie 2012

back in town

Am plecat...am ajuns...m-am intors.
  Nici nu stiu care din expresii este mai potrivita pentru ceea ce simt. Orasul e cam acelasi dar un pic altfel. Soarele straluceste printre etniile si rasele de nori apoi se ascunde in multiculturalism. Nu pare a discrimina dar stim cu totii ca doar norii negri sunt vinovati de ploaie in orasul acesta.
  Ma simt ca drogat cu cafeina. Energizat, paranoic si flamand-obosit. Cafeaua nu-si face efectul pentru narcomanii care se indoapa cu vise. Trebuie sa scriu...macar despre ceea ce citesc.
Cand am plecat de  aici am pierdut o carte , Citadela de Exupery, cand m-am intors   am gasit alta, Moarte si libertate de Kazantzakis. Sper sa fie un schimb care merita.
 Ce-am avut si ce am pierdut.
Voi scrie mai des...de cand nu am mai scris am terminat inca doua carti dar nu mai vreau sa vorbesc despre ele...prea mi-au dechis ochii si nu-mi place ce vad.

Un comentariu:

  1. dac ai scris doua carti si ai ajuns cu bine o sa imi torn un pahar cu vin si poate ca o sa vin prin aminitiri

    RăspundețiȘtergere