Bloglines

joi, 5 iulie 2012

Arbeid lager deg fri

Muncesc undeva...o saptamana si muncesc deja. E adevarat...muncesc la o cantina si am doar jumatate de norma, dar muncesc. Ce ciudata e munca aici. Eficienta precum ce de la MecSclavia si totusi relaxanta. Nu sunt tipete, clienti sunt politicosi iar munca se desfasoara intr-un ritm omenesc de alert.
  Si aici sunt timpi morti, salariu de rahat (rahatul lor e mult mai inalt ca standard de cat al nostru) dar totul se desfasoara altfel. Seful meu (mai tanar ca mine cu ceva ani si fara mare scoala la activ) nu simte nevoia sa-si deovedeasca superioritatea precum Dejectia de pe malul Oltului  iar cleintii chiar spun sarumana pentru masa atunci cand lasa vasele la spalat. Stiu. E politete..., superficialitate si prefacatorie. Astia i-ti zambesc in timp ce-si ascut cutitele. Dar nu te injunghe pe la spate. Sunt politicosi ca niste canibali ce te invita la masa...dar nu te injunghie pe la spate doar ca sa se poata lauda sefului ca ei sunt cei ce te-au omorat si ca merita bumbul la lins.  Aici i-ti iei cutitul in beregata, nu-ti spune de  ce ti-l iei dar te injunghie. Deocamdat este  bine, eu chiar muncesc iar ei chiar platesc.....cateva zile de munca acopera o chirie, o saptamana mi-ar acoperii costurile unei existente frugale, o luna ...inca departe . 
 Deocamdata sunt temporar ca un tren tras la peron in timpul unor manevre in gara. Plec...stau...astept sa se faca mersurile. 
 Am un cuvant norvegian pentru cine vrea sa invete: 
Del tid-Temporar

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu