Bloglines

miercuri, 28 aprilie 2010

Hai sa dam mana cu mana toti berari din comuna sau ziua barbatului la femei

  De cateva sapatamani urla la televizor o reclama stupida care ne invita sa nu mancam broccoli, sa iubim animalele si sa facem totul dupa ureche.  Greu de vazut din conspectul meu, dar reclama asta este la bere. Da fratilor! Bere. 

Esti barbat? Consuma bere.

Frumos!   Acum, prietenii deja m-au invita  sa degustam impreuna faimoasa licoare amaruie cu continut scazut de alcool( cunoscuta in popor sub cognomenul de pisat de iapa ostenita) si probabil va fi un caz clasic de Veni, Vidi, Minxsti( vin, vad ,pis). Berea nu ma deranjeaza, pacat ca nu gasesc bere adevarata, nefiltratta, dar ma deranjeaza atunci cand mi se vinde stereotipie impachetata intr-o sacosa vestica.

   M-am mai intrebat odata ce anume mai reprezinta sa fi barbat in epoca post-orce-ista, cum nu prea am cetitori, cine sa-mi raspunda. Televizoru! Pana la urma o imagine face 1000 de cuvinte. 

Si vad! Pe cinci mai e ziua barbatului. 

Un comentariu: