Bloglines

duminică, 18 aprilie 2010

Festivalul international de gratar viteza"Nicolae Guta"

Cald, soare, primavara.....cintezoii cirip, cirip. Un Vivaldi mai lipseste sau..."il maestro" FLOOORIN SALAM!
Ce este mai divin decat o vrabiuta sfaraind vesela pe langa mititeii de Metro? Decat o bere la doi litri jumatate ( obligat cu oferta...doi litri juma' la pret de doi litri ca doar romanul e bisnisman nu gluma)!
Se stie! La romani le place carnea, vere, multa...suculenta....bine stropita.
Nu cred ca exista sfarsit de saptamana insorit, lasat de Dumnezeu ori Inorogul Roz, in care sa nu sfaraie gratarele.
Cumnate! Indienii aia prin preerie aveau dansul ploii, noi mai bastani....gratarul soarelui.
Eu cred ca e genetic. Parerea mea ,daca mi se permite . Adica cand eram si eu la capatul lumii, intr-un oras denumit si capitala europeana a ploii, ce facea romanul cand scotea si Sorel capatana dintre norisori?! Gospodarea si el ceva la casa asa cum faceau toti vecinii lui scandinavi?! Planta si el de'alea-alea prin gradina ca un emigrant constiincios care tot boceste ca nu are leustean de ala ca la chere maman acasa la Barlad? No fratie.....iei gatu la o punga de carbuni, o aprinzi cu niste rachiu de ala adus pe blatescu din vacanta "acasa", rachiu de-l tii la icoana sa te speli de pacate la praznicele mari de peste an si....baga tata un cotlet de godac, un ciocanel de pui cu mujdei si o berica d'aia la 0.33 pentru lubrifiere. Si daca tot iti marchezi teritoriul cu asa miasme de paralizeaza vecinu mai de dupa fiord..ala de tocmai si-a scos echipamentul si-si monteaza tigla noua pe casa....ala ma de cazu' ca tantalau' de la atata fum...Nu merge si o manea? Curge cumnate ca asa-i de comitet!
Ipocritul de mine...acu' ma dau lezat ca o domnisoara de pension ce i-au cazut pentru prima data ochii pe scarbavnicia grajdarului. Dar ce sa ii fac? Aici nu e acolo, iar vecinul de dupa fiord sunt eu cel de la trei, cel care mi-am scos boarfele la uscat si mi le impute marlea din parcare, cel cu mititeii si ceafa da porc.
Doar o chestie e cu adevarat constanta in aceasta ravisanta intalnire a celor doua lumi:
"O viata mea" cu Adrian Minune si Costi Ionita
Pananana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu