Bloglines

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Pomana sau marimea penisului la babe.

Ce au in comun penisul unui barbat cu pomana unei mamaie?
Marimea conteaza!
Ca sa ma explic...daca pomenile lu' bunica-mea ar fi un penis....bunica-mea l-ar face pe Terente sa planga.
Azi ,pe la scartaitul diminetii, am fost chemat de bunica-mea sa o ajut la carat pomana.
Imagine: Divizia de transport si salahorie a hoardei estice din cadrul clanului Guriencu sub comanda nemilosului han Babica (pe romaneste amarata mea de familie de 5 persoane sub tiranica obladuire a bunica-mii) marsaluia perfect inregimentata catre biserica unde suntem arondati, dotati 'stecare cu doua pungi si( artileria grea) un peu(regionalism probabil pentru lada de plastic) cu pachete de pomana. Bunica-mea plecase dinainte intr-o misiune de distragere a atentiei, dotata doar cu un mic cosulet si o carp'soara cu care sa-si marcheze teritoriul pe masa bisericii. Divizia noastra marsaluia ametita de aburul degajat de sarmalute( eram cam nemancati ca de...e pomana) printre maidanezii turbati de parfumul pulpelor superioare facute la cuptor si... mai ales... sub privirile cam crucise ale vecinilor ce incercau sa citeasca scrisul pe hanoracul maica-mii( Bula...potrivit nume pentru halul cum aratam cu totii) Am fost puternici, am reusit....si nu glumesc...sacosele alea erau a dracu de grele.
Doamne, ce fete au facut babele alea cand am intrat cu totii si am umplut masa. Imagineaza-ti ca te usurezi intr-un pisoar de carciuma...esti multumit...vecinul din stanga ta ruleaza micro si soft...te simti mascul... tu ai asa o mama de " linux"...deodata parcheaza un negru si...tragedie frate...ala sistem de operare no.....de astea.
Cam aceeasi a fost si reactia babelor, cu tot cu pachetelele aduse. Cand am inceput sa punem....."Valoare nu altceva " Eram Guta frate.....mai ceva ca Guta...noi eram Salam-ul bisericii "hadica ca sa zic: jap si salam regheton, cumnate" Babele pe jos...palide de invidie ca n-au si ele atata valoare, bunica-mea cu cosuletul ei...razbunata, isi mangaia satisfacuta peul ca sa le faca in ciuda celorlalte babe.
"Uitati, ma! Asta parastas!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu