Bloglines

duminică, 27 iunie 2010

Munca pe plantatia intelectuala

 V-ati intrebat vreodata de ce calaculatorului de la orange sau vodafone ii ia atat amar de timp ca sa proceseze comanda? Ei bine ii ia atata pentru ca in spatele calculatorului se afala un Jiji care probabil este plecat in pauza de pipi ori de cafea. Daca la asta mai adaugi si diferenta de fus orar, obtii un client plin de admiratie pentru mama lui de orange dar si un amarat din lumea a treia castigand si el un fruct al arborelui de paine.
  Cam asta este rolul meu in poveste. De meserie chinezul mic din telefon, pentru Vodafone Italia. Bineinteles  ca o companie serioasa ca Vodafone nu se va murdarii pe maini cu exportul de functiuni in Africa este europeana asa ca foloseste o companioara cu motto de caca pentru asa munci murdare.  Ce sa zic despre asa ceva?
    De cand am fost la Paris in vizita si am mers pana in La Defance mi-am dat seama ca vestul se sinucide economic dar nu-mi puteam da seama cum...Acum stiu. Ca sa castige mai mult, patronasii lor, exporta tot mai mult din capacitatea lor de productie-valoare catre est. Sa fie cat mai ieftin, rezultaul ei nu mai au ce muncii. Cine a fost afara stie ca fratii nostrii arieni nu sunt capabili de cuget prea profund(probabil ca ei vor mostenii pamantul pentru ca  rar asa saracie pe partea de duh) asa ca fluiera linistit pe ajutoarele lor sociale enorme visand sa devina ingineri in timp ce vreun ostlander/ invanndrer/marochino/imigrante/etc. face treaba pe care el o refuza cu obstinatie.
Rezultatul va fi simplu si usor de vazut. Bogatii lor se vor imbogatii, estul va fi interesant atat timp cat va fi sarac iar eu nu voi reusii sa mai gasec o fututa de tara unde sa castig un salariu decent pe o munca decenta.  Love it!
   Frumoasa planeta asta...pacata ca e locuita.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu