Bloglines

miercuri, 14 decembrie 2011

ratare

De ceva zile mi s-a taiat cordonul informational-ombilical si nu mai am laptop...trebuia sa citesc mai mult...pana la urma, aceasta sursa ,a infinitului, rau al societatii moderne ,ma oprea din firescul citit si hipiotica mea introspectie. Canci!
Citesc la fel de putin. E greu cu cititul...e mai greu la mine dar asta nu m-a oprit sa acumulez cateva carti(unele chiar bune) intr-un trecut qvazi mitologic. Acum insa...ceva imi taie elanul...o lipsa de spatiu vital sau o lene a intelectului raspandita sifilitic in randul clasei proletare.
Macar de flotari ma tin ca de un crucifix al startului meu muscat...dar si de alea e greu cateodata.
Am sa schimb usor strategia....voi folosi antrenamente de tip tabatha ( cauta ca tu ai laptop, nu ca mine) iar pentru a ma cultiva mai inalt ca papusoilul oltenesc voi folosii poezii.
DA TRAIT'AR! Alea de-mi placeau mie asa de mult in scoala.

am acasa o caruta de volume primite de la cunostitnte scriitori(unele volume chair si bune) asa ca voi demara programul:
O POEZIE PE ZI.
La fiecare postare voi adauga si un limbric poetic care sa va paraziteze starea de spirit.
Incep de maine ca acu...ba mai bine incep acum: take this waltz.
versurile lui lorca, vocea lui cohen si nostalgia mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu