Bloglines

vineri, 27 iulie 2012

Despre deconstructivism

  Cica filosofia e vesnica, au spus ei, cica nu a inventato nimeni. Ea, filosofia, nu este asa o voga precum este frumusetea, care vorba aia...e o moda, iar Venus din Milo e doar o moda de pe vremea grecilor. Da! Un moft interschimbabil cu absolutul. Un fel de stejar ce face puf de plop sau iubire in care nimeni nu-si priveste frumusetea din ochii celuilalt. Da. Filosofia e vesnica. Deconstructivismul e vesnic caci grecii au deconstruit ca niste nebuni frumusetea pana ce din ea a ramas absolut nimic iar Venus din Milo e doar un capriciu aproape biologic sculptat , un fel  de coral.
   Da! Doamna fara maini trebuie combatuta! Exorcizata din femeie ca pe un demon exploatator. "Sa se scoata marmura de sub pielea noastra laptoasa!" urla turbate feministele. "Barbatii sa nu mai faca dragoste cu fizicurile noastre! Barbatii sa ne iubeasca pentru ceea ce suntem!"  Iar filosofia e vesnica in piepturile lor descorsetate de frumusete. "Trebuie sa intelegi ca nu e un mizilic." I-mi explica. "Deconstructivismul exista! Desconstruiesti totul.Sa nu te opresti. Continua! Desconstruieste si mai adanc. Scoate marmura de sub piele, oasele din ramurile de mar si aerul din frunzele plantei de aprtament. " Femeia nu e un trandafir! Nu o mai trata ca atare pentru ca esti un prost! Femeia e puternica precum un maces care face nuci de cocos."
   Nu trebuie radacini in deconstructivism! Radacinile te opresc din deconstructie...sunt niste bosoni ai lui Higs in care te impiedici cand il alungi pe Dumnezeu din Eden. Nici eden nu trebuie caci balega e singura care ofera un mediu cu adevarat curat pentru dezvoltare si arunca in alta parte ghinda aia caci nu-ti trebuie. "Ce Dumnezeu! Nu sti ca filosofia e vesnica?" A urlat ea lundu-mi ignoranta si scrantindu-mi-o la spate ca un judoka olimpic.
  M-am lasat pagubas cu frumusetea mea trecatoare . Am apucato pe venus de talia ei desueta si am plecat cu ea la subrat. " Este atat de incuiat!" Am auzit in urma. Am virta la stanga si am avut grija sa nu calc in deconstructia pe care un filosof turmentat a scapato chiar in mijlocul drumului.  Sper ca cineva  o sa curete filosofia de pe carosabil.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu