Bloglines

luni, 31 mai 2010

Frica sau cum ne-am infrant singuri

 Da! Am pierdut . Am aratat din nou ca nu vom reusii niciodata sa facem nimic bun.  

Greva?? Care greva? Greva cu banderole albe? Aia din invatatmant? 

  Ma intrebam mereu de ce poporul asta a fost singurul ce s-a procopsit cu fanarioti...de asta. Era singurul atat de debil incat sa poata fi condus de catre niste neica nimeni de pe undeva din mahalaua 'Stambulului. 

Da ...sunntem debili, un var din Grecia imi zicea ce au facut ei, cum s-au batut pe strada cu jandarmii. cum si-au luato dar macar i-au facut pe handeii ce ii conduc sa-si ude chilotii de firma. La noi in tara...liniste si greierasii...am pierdut fratilor. Am pierdut pentru ca nu ne-am prezentat niciodata la lupta cu un pitic de 1.50, gras si lent, incapabil de nimic altceva decat sa dea cu manuta in usa.

  Nu-i asa ca va simtiti mai bine? Parca, parca, rasismul celor de afara pare justificat. Acum inteleg de ce Berlusconi putea sa latre si sa-si intoarca macaronarii impotriva noastra. Pentru ca suntem prea lasi ca sa ripostam. 

  Am pierdut oameni buni...am pierdut urat. Atat de urat incat pot sa ma intreb daca nu ar trebuii sa-mi fie rusine de sangele mostenit macar de la unul din parinti.

  Simt nevoia unei transfuzii cu niste sange grecesc! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu