Bloglines

duminică, 1 aprilie 2012

Papusile dragostei

Frecand motanul pe net astazi am gasit ceva ce m-a afectat TARE. Papusile dragostei.
Nu ma refer la papusile de nunta de pe vreme lu' mamaia sau la papusa gonflabila a lui Bud Bundy. Nu. Astea sunt cu adevarat ceva....
M-am uitat...m-am crucit si aproape ca mi-am scuipat in...san!
Papusa care mereu te asteapta acasa, e mereu disponibila, mereu frumoasa si nu te plictiseste niciodata cu un ropot de intrebari si pareri despre subiecte cu care tu nu ai nicio gara.
La fel de reala ca imaginea Mihaelei Radulescu pe celuloid si mult mai autentica decat fotomodelele fotoshopate la fotoshoot-ul Playboy. Pe scurt...femeia perfecta! Ce conteaza ca nu stie nici sa faca oua ochi? Majoritatea gasculitelor de azi se mandresc ca sunt afoane in bucatarie, ca nu stiu sa dea cu aspiratorul sau ca nu au calcat vreodata o pereche de nadragi(majoritatea nici sa calce strasnic ceea ce e in perechea de nadragi, nu stiu) Ti-o configurezi cum vrei, platesti si te bucuri de ea! Poti sa te si falesti ca exista o "comunitate" a posesorilor de astfel de domnisoare, un fel de Irinei ce doresc obiecte sexuale dar nu vor sa plateasca pensia alimentara.
Pana la urma ce e anormal? Intr-o lume a prietenilor virtuali, turismului virtual, lumea unde virtualmente totul nu mai are legatura cu realitatea de ce ar fi o problema?
E bine! E perfect! Tipa asta s-ar intelege perfect cu prietenii de pe facebook, s-ar potrivi de minune cu apartamentele acelea personalizate de la Ikea si mai ales s-ar potrivi perfect cu tine.
Iti completeaza viata pana la perfectiune si , mai ales, te scuteste de a traii!
Gata cu fluturii in stomac. Ea te place pentru ca asa este dorinta ta. Nu-ti cere sa tragi mai tare! Sa te depasesti ca om! Poti in sfarsit sa te relaxezi si sa astepti linistit ca moartea sa te prefaca in ceva la fel de animat si de placut ca ea.
Eu unul mi-as comanda una, as puneo in dulap si as privio de fiecare data cand uit ca diferenta dintre mine si un robot nu sta in aparente ci in bataliile mici pe care le port in fiecare zi pentru a-mi face viata putin mai buna.
Aveti aici un link .
Va doresc o existenta placuta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu